بند رخت ها در انواع مختلفی و کاربرد های متفاوتی تولید و عرضه می شوند و هر کس به تناسب نیاز از انواع رخت آویز ها و خشک کن های لباس استفاده می کند.

به عنوان مثال در فضا های امروزی آپارتمانی و محدودیت فضای زندگی استفاده از بند رخت های تاشو که به راحتی باز و جمع می شوند بسیار کاربردی است حال در کنار این موارد باید به این نکات نیز اشاره کرد که جنس و ابعاد و نوع بند رخت ها نیز مهم هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  1. جنس بندرخت ها که از استیل یا فولادی است.
  2. قسمت آویز رخت آویز ها که از نوع لوله یا مفتول می باشد.
  3. ابعاد لباس خشک کن که از اهمیت بالایی برخوردار است.
  4. رنگ بندرخت ها که باید بدانیم استاتیک است یا رنگ روغنی.
  5. و …

خوب حالا باید ببینیم که پارامتر های بالا چه اهمیتی دارند. در مورد گزینه اول با ید بگوییم که جنس بندرخت های استیل بهتر از نوع فولادی آن می باشد و همچنین باید دقت کنید که به جای استیل رنگ استیل دریافت نکنید. برای قسمت آویز آن باید بگوییم که نوع لوله از نوع مفتولی بسیار مقاوم تر و مرغوب تر است و در این صورت رخت آویز طول عمر بیشتری خواهد داشت. و همچنین رنگ بند رخت ها که رنگ استاتیک آن از رنگ روغنی آن مرغوب تر است. البته ابعاد در قیمت نهایی تاثیر گذار است اما این مورد در بندرخت ها سلیقه است و بستگی به نظر و شرایط شما اهمیت پیدا می کند.

در ادامه برای شما بهترین ها را ارزو میکنیم و امیدواریم که مطالب فوق برای شما کاربردی بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در این ضمینه با ما در تماس باشید.